Pages

:: Our Journey ::

................................................................................................... Daisypath Anniversary tickers ...................................................................................................

31 July 2011

:: Puasa ::

Esok semua umat Islam akan mula berpuasa. kita tgk pengumuman malan ni yer. puasa menandakan dah setahun wa tak bekerja. sedihnya, entah bila wa nak dpat kerja. kadang- kadang ada rasa putus asa, malas dah nak cari kerja, tapi wa bukan hidup hanya untuk diri wa sendiri, wa hidup untuk keluarga wa juga, wa masih ada keluarga. harapan diorang tinggi nak tengok wa ada kerja sendiri, ada kereta sendiri, tapi Allah masih nak menguji wa, tak apalah wa terima, dan wa tetap berusaha untuk mencari kerja. wa mesti banggakan mak abah wa. 

Puasa tahun ini adalah puasa yang membahagiakan wa. tak tahulah samada akan jadi puasa yang terakhir sebagai bujang single mingle atau tak. berpuasa sebagai kekasih kepada Mr. Mine. walaupun kami tak akan dapat untuk berbuka puasa bersama, tapi wa tak kisah pun sebab wa tahu yang wa sentiasa diingatannya, sentiasa dihatinya. huhuhu, jiwang karatnya. maklumlah kami ni kan bercinta jarak jauh, long distance love. cuma sedikit kesabaran dan kepercayaan, kami akan dapat berpuasa, berbuka dan beraya bersama selepas ini.

Untuk Mr Mine...
Saya akan sabar untuk menantikan saat itu. saya sayang awak, awk kena sentiasa ingat tu yer...

*** 

No comments:

Post a Comment

:: Kami menunggu komen anda ::