Pages

:: Our Journey ::

................................................................................................... Daisypath Anniversary tickers ...................................................................................................

10 July 2011

:: Emosi leleh sikit ::

***
Tiba- tiba nak emosi leleh, sentimental plak malam- malam ni. sebelum tido, post entry baru dulu. tangan menaip, telinga tengah dengar lagu tangkap leleh, PELENGKAP HIDUPKU tajuknya. tadi dengar kat blog Lyssa Faizureen, (blog yang sangat comel, banyak toturial yang membuatkan aku dapat memperbaiki blog aku ni) pas tu ada plak kat citer tv3 tadi, terus cari lagu ni. 

Sesi emosi.
Dengar lagu ni, buatkan aku teringat pada Mr. Mine. makin rindu kat dia, jadi makin tak sabar nak jumpa dia. kami bercinta jarak jauh, hanya call dan msg je penghubung kami. nak kuar makan, tengok wayang, jauh la sangat dapatnya. tapi, ini buatkan aku kenal erti sabar, erti memahami. dia cakap, dia pent, kerja banyak, tapi aku tak nampak, entah betul entah tidak. tapi, jujurnya, sepenuh hati aku percaya, sebab...

 cinta tak akan berhasil tanpa ada kepercayaan dan kejujuran. 

Dengar lagu ni terus teringat janji dia pada aku...

# saya akan sayang awak sepenuh hati saya sepanjang hayat saya
# saya akan jaga awak melebihi saya jaga diri saya sendiri
# saya tak akan buat awak marah, terasa hati, kecik hati
# saya nak awak sentiasa senang hati, senyum, gembira sepanjang bersama saya

Dengar lagu ni teringat kata- kata dia pada aku...

# saya selalu sibuk, tak ada masa nak borak dengan awak
# sian awak, saya tak ada masa nak layan msg awak, mesti awak sunyi
# saya tak hensem, tak ada harta
# saya takut tak dapat nak bahagiakan awak

Setiap kali dia cakap macam tu, aku akan cakap...

# saya bersyukur dapat awak, sebab awak macam apa yang saya impikan, apa yang saya bayangkan
# mana ada saya sunyi, awak sentiasa msg saya, call saya. hari- hari call saya, ada masa mesti msg saya
# saya tak nak yang hensem di mata orang, tapi hensem di mata saya. saya tak nak yang banyak harta, tapi cukuplah yang dapat jaga saya, cukup makan pakai saya.
# saya tau saya akan bahagia dengan awak sebab awak dah membahagiakan saya sekarang ni. hubungan kita atas restu kuarga, restu semua orang, itu bukti kita akan bahagia sehingga hujung nyawa kita.

***
siapa Mr. Mine? belum masanya untuk reveal identitinya...hehehe


***

1 comment:

  1. (blog yang sangat comel, banyak toturial yang membuatkan aku dapat memperbaiki blog aku ni)
    .. Wahh . Kembang idongg Lyssa 10 inchi . hek4!

    ReplyDelete

:: Kami menunggu komen anda ::