Pages

:: Our Journey ::

................................................................................................... Daisypath Anniversary tickers ...................................................................................................

07 July 2011

:: Ilusi ::


***

**

*

Sesi termenung.
wah...bergaya betul la termenungnyer...hahhaha...masa ni tunggu zurina nak gi kenduri sebenarnya.
tapi, sebenarnya masa dok tunggu tu memang ada termenung pun memikirkan masa depan yang dah nampak hala tujunya, dengan sapa untuk menuju masa depan. memikirkan itu, buatkan aku jadi gementar, betul ke pilihan aku, macamana la agaknya rupa, apa la yang bakal terjadi tahun depan, 3 tahun akan datang, 5 tahun 
akan datang, masih bahagiakah aku, atau makin bahagia.

kita tak akan bahagia kalau kita tak berusaha untuk menjadi bahagia.

Sesi bercerita.
Mr. Mine... dia tak pernah bagi aku hadiah macam orang lain yang bercinta, melainkan kasih sayang dan perhatian yang sepenuhnya untuk aku, itulah hadiah yang paling berharga dr Mr. Mineku. tapi aku tahu sehabis mana dia selama 2 tahun kami berkawan hanya disebabkan untuk mengambil hatiku. entah berapa banyak duit dia habis top upkan aku, msg aku tp aku tak balas pn, call aku kdg2 angkt kdg2 biar je ada gak la menipu. dia tahu aku menipu, dia tahu aku sengaja tak nak angkat call dia, tapi dia tak marah, sebab bagi dia, itu hak aku. dia tetap tunggu sampai aku terbuka pintu hati sendiri. 

"berbaloi apa yang saya buat selama ni, saya tak pernah rasa susah pun. saya tahu awak tipu saya masa saya call hari tu, tapi itu hak awak, awak ada sebab sendiri nape awk buat mcm tu. lagipun saya sayang awak sangat, jadi saya tak ada rasa nak marah pada awak". 
Itu kata-katanya pada aku masa aku mintak maaf kat dia. terharu, very touching la you. that's why i love you from the first time i saw you. 

***

No comments:

Post a Comment

:: Kami menunggu komen anda ::