Pages

:: Our Journey ::

................................................................................................... Daisypath Anniversary tickers ...................................................................................................

12 July 2011

:: hmmm ::


Inilah topiknyer untuk hari ini. sebenarnya aku tgh boring ni. sebab apa? sebab Mr. Mine aku la. eh, nape plak, dia ada buat salah ke? malas nak tulis, tengok je yer...

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***


Anda faham tak sebabnyer? tak berapa nak jelas? tak apa, saya akan bagi gambar yang lebih jelas untuk anda.

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

Dah faham? inilah aktiviti kegemaran Mr. Mine aku, bermain badminton. kira ada ranking gak la setakat dia main ni. dah banyak menyertai kejohanan, tapi tak da la besar sangat, yang biasa- biasa je. oleh kerana minatnye ini, aku dah buat plan nak bagi jersey untuk hantaran kahwin kami nanti, for sure dia suka. 

Sekarang, aku tengah tunggu msg dari dia, tapi entah bilalah dia nak habis main dan balik ke rumah.  
Menunggu dengan sabarnya. tak percaya? tengok ni...

***

***

***

***

***



Untuk Mr. Mine...
"Awak mainlah badminton tu, saya tak akan larang, sebab itu yang awak minat. saya tetap akan sokong awak, yang pasti tahun depan saya akan sentiasa ikut awak pergi main badminton. "

***

No comments:

Post a Comment

:: Kami menunggu komen anda ::