Pages

:: Our Journey ::

................................................................................................... Daisypath Anniversary tickers ................................................................................................... Lilypie First Birthday tickers ...................................................................................................

26 May 2012

:: Alhamdulillah ::

:: Sebulan sudah berlalu ::

Cepatnya masa berlalu, sudah sebulan saya menjadi isteri, dan menjalani hidup baru sebagai suami isteri. memang banyak dugaannya, tapi kena hadapi dengan tenang dan kuat, baru sebulan tak kan dah nak mengalahkan. 

:: Bahagia ::

Bahagia, terlalu bahagia. kehidupan semakin lengkap bila sudah sah menjadi suami isteri. banyak benda baru, pengalaman baru, memahami rutin hariannya suami, makanan kegemarannya, kelakuannya, segala- galanya tentang dia. dan dah tentu belajar untuk jadi lebih baik untuk suami dan keluarga. sekarang saya dah ada keluarga sendiri, jadi saya mesti jadi lebih baik untuk menjaga dan mengharmonikannya untuk seumur hidup saya. 



:: Terima kasih ::


Terima kasih untuk semua yang sudi datang memeriahkan majlis perkahwinan kami. saya tahu ada banyak kekurangan yang berlaku sepanjang majlis, tapi itu semua di luar kawalan saya. cuma sekarang yang saya mampu pikir, kalau la boleh diundur masa kembali, mesti saya akan buat sebaik mungkin. ish...merepek je kan, yang penting semua dah selesai dan berjalan lancar seperti yang diharapkan oleh saya, suami dan keluarga kami.


:: Next entry ::


Ada banyak lagi cerita yang akan menyusul mengenai majlis perkahwinan kami. cuma buat masa sekarang, hanya gambar ini yang dapat dimuatkan sebab yang lain masa dalam proses pembikinan oleh jurugambar kami di kedua- dua majlis. saya pun memang tak sabar sangat dah ni nak tengok hasilnya. 


p/s :: semoga masjid yang dibina akan kekal hingga ke akhir hayat