Pages

:: Our Journey ::

................................................................................................... Daisypath Anniversary tickers ...................................................................................................

08 May 2011

:: blog ini ::

- ini kisah blog aku -
- sbb blog ini diwujudkan -

****************************************
ceritaku... cerita kami....
Tajuknya pun dah menunjukkan yang blog ini adalah mengenai aku dan juga kami. siapa 'kami'? hanya yang membaca blog ini akan tahu siapa 'kami' itu. aku inginkan semua yang terjadi, semua perjalanan hidup aku lepas ni menjadi ingatan kami untuk sampai bila- bila. aku ingin coretkan semua yang terjadi untuk kenangan anak- anak dan kalau boleh sehingga cucu- cucuku nanti. bila sampai masanya nanti, aku akan tunjukkan blog ini pada dia, aku akan pastikan dia baca blog ini bersama aku. x tau apa reaksi dia nanti, dia gelak ke, dia senyum ke, dia suka ke, dia x suka ke.

****************************************
Bulan depan langkah pertama dalam hidupku. bulan depan akan menentukan segala- galanya. aku harap semuanya akan berjalan lancar.banyak yang aku angankan, bayangkan. perempuan memang suka, banyak berangan ke? tapi rasa macam lama je nak tunggu sebulan tu. hahahhaha, gelojohnya aku.







No comments:

Post a Comment

:: Kami menunggu komen anda ::