Pages

:: Our Journey ::

................................................................................................... Daisypath Anniversary tickers ...................................................................................................

02 March 2012

:: Kursus kahwin ::

:: 17 dan 18 January 2012 di Masjid Sultan Abu Bakar, 
Johor Bahru ::


Step pertama untuk mendirikan rumah tangga...kalau tak pergi kursus kahwin tak boleh nak selesaikan borang nikah. Setiap pasangan yang nak kahwin memang wajar pergi kursus kahwin ni, banyak pengetahuan baru yang akan didapati khusus untuk alam perkahwinan dan umum untuk kehidupan. rupa- rupanya bukan senang nak mulakan hidup baru, sebagai isteri atau suami, banyak ilmu nak kena ada. 


Semua peringkat umur ada menghadiri kursus kahwin tu, yang paling muda 16 tahun, yang paling tua dalam 50 atau 60 tahun. semua datang dengan niat yang sama, untuk mendirikan masjid, menyempurnakan sunnah nabi. 


Di sini, bayaran untuk kursus kahwin, Rm120 seorang, pakej dengan fail+buku+pen, sarapan dan makan tengah hari, minum petang untuk 2 hari kursus. sepanjang 2 hari kursus, wa boleh katakan yang wa selesa, dengan tempat kursus, dan penceramah yang best.


:: p/s maaflah yer gambar tak ada, maklumlah kami berdia ni tak berapa suka tangkap gambar, tu yang tak terpikir nk amik gambar buat kenangan. 

No comments:

Post a Comment

:: Kami menunggu komen anda ::