Pages

:: Our Journey ::

................................................................................................... Daisypath Anniversary tickers ...................................................................................................

23 October 2018

:: i'm back ::

wah, lama rupanya aku biarkan blog ni, bukan setakat bersawang, berhabuk, hampir terkubur, lesap blog ni. last post, cerita pasal kelahiran akid. sekarang keluarga aku dah bertambah, dah ada azim, muhammad amzar azim. jadilah aku, mama amzar.

banyak yang jadi dalam hidup aku dari 2014 hinggalah sekarang. kelahiran azim, kehilangan ayah mertuaku, simerah honda pun dh x da, buat bisnes baru. 

muhammad amzar azim bin mohd azmi

inilah dia sikecik azim. entry seterusnya aku akan cerita pasal kelahiran azim yer. wah, banyak betul nak cerita, maklumlah 4 tahun ni banyak yang jadi, jadi banyak la nak cerita ni.

next entry adalah 
:: kisah kelahiran azim ::



No comments:

Post a Comment

:: Kami menunggu komen anda ::