Pages

:: Our Journey ::

................................................................................................... Daisypath Anniversary tickers ...................................................................................................

29 October 2012

:: 6 bulan ::

:: Yahoooooo ::

Sudah 6 bulan berumah tangga bersama cinta hati aka suami tercinta. bukan semua benda susah, tapi tak semua senang. sekarang, saya dan suami masih belajar menguruskan rumahtangga, masih belajar ilmu rumahtangga, bak kata suami saya " kita bukan nak hidup berdua sampai esok je, tapi kita nak hidup bersama hingga akhir hayat kita, 10 tahun, 20 tahun, 30 tahun Insya Allah lebih lagi dari tu. " suami saya suka cakap macam tu bila kami ada salah faham, itu buatkan saya fikir lebih matang lagi. 

Suami saya dah betul- betul sihat sekarang, cukup sebulan lebih dia sakit. sekarang, suami saya dah kembali sihat seperti dulu, Insya Allah lebih sihat dari sebelum ni. sepanjang suami saya sakit, saya makin dapat mengenali dia, sesungguhnya, ujian ini lebih membuatkan kami semakin bahagia. 

Ujian yang menimpa bukan satu bencana atau kesusahan, tapi lebih kepada mengenal peribadi, diri, dan lebih menhargai hidup

No comments:

Post a Comment

:: Kami menunggu komen anda ::