Pages

:: Our Journey ::

................................................................................................... Daisypath Anniversary tickers ...................................................................................................

14 September 2012

:: L E G O L A N D ::

:: LEGOLAND MALAYSIA ::

Legoland Malaysia telah dibuka dengan rasminya 15 September 2012. tetapi saya dan suami telah berpeluang untuk menjejakkan kami ke sana dengan tiket percuma aka free, terima kasih kepada Hakimah kerana mengingati diriku ini...heheheh.... lepas ni tak tahulah sampai lagi ke tak ke sana sebab tiketnya mahal sangat, RM 110 dewasa. jadi, bila berpeluang masuk free ni, betul- betul round la dengan cinta hati aka suami tercinta.


Teruja sebab ramai sangat orang yang datang masa tu sebab hari itu adalah hari terakhir tiket free. ramai la parents yang cuti berkerja ubtuk bawa anak- anak datang. 


Ada model yang dipamerkan yang dibuat dari lego, jadi teruja sebab lego adalah permainan yang saya mainkan semasa kecil. tak sangka lego boleh menjadikan satu- satu model itu sungguh hebat. model yang dipamerkan adalah bangunan- bangunan bersejarah bukan sahaja dari Malaysia, tetapi dari seluruh Malaysia. sesungguhnya orang yang menghasilkan semua ini adalah orang- orang yang sungguh berbakat dan penuh imaginasi.



:: p/s rasa macam budak- budak bila tengok model- model lego tu. ::

No comments:

Post a Comment

:: Kami menunggu komen anda ::