Pages

:: Our Journey ::

................................................................................................... Daisypath Anniversary tickers ...................................................................................................

13 September 2012

:: Pelamin kami ::

Setiap pengantin mesti ada angan- angan nak bersanding, nak ada pelamin, supaya jadi satu kenangan terindah dalam hidup. semuanya bergantung pada niat dan cara ia dijalankan.

macam- macam jenis pelamin yang ada sekarang ni, ada yang mahal, ada yang murah, tapi tepuk dada tanya budget sebelum pilih. jangan ikut lawa, tapi terlebuh budget, itu dah dikira membazir.

Saya dan suami memilih untuk simple aka sederhana. tidak terlalu mahal, tapi tetap lawa seperti yang diangankan. tetapi kami berdua tetap mendengar pendapat keluarga, kerana bagi kami, ini bukan majlis kami sahaja, tetapi tetap hari bahagia yang mesti dikongsi bersama keluarga. 


Mungkin nampak simple sangat pada orang lain, tapi saya tetap suka. ini adalah seperti yang saya nak, sebab saya nakkan kerusi tinggi tu. malah ada yang komen, suruh saya tambah kain kat belakang sebab nampak kosong sangat katanya, tapi saya buat diam jer. 

Ini adalah pelamin 1 panel hasil perbincangan saya dan Sarimah butik andaman. senang berbincang dengan pemilik butik ini yang lebih mesra dipanggil Mak Imah, kerana Mak Imah tetap mendengar pendapat kita dan pada masa yang sama memberi pandangan berguna kepada bakal pengantin.

Tema Sarimah butik andaman adalah " Merealisasikan impian anda ", jadi memang tepatlah kerana mereka akan cuba sedaya upaya untuk menjadikan ia kenyataan. warna tema perkahwinan kami adalah merah gold, ini kerana saya dapati tidak pernah lagi ada mana- mana pengantin yang buat tema ni. jadi, saya memang sedia maklum yang saya akan susah untuk mendapat busana pengantin. tapi, mereka mampu menjadikan tema mustahil saya menjadi realiti. 

Yang penting, majlis kami dah selesai, dan semoga kami tetap hidup bahagia hingga ke akhir hayat. 

:: p/s majlis perkahwinan akan jadi lebih bermakna jika selesai majlis tak ada hutang ::

No comments:

Post a Comment

:: Kami menunggu komen anda ::