Pages

:: Our Journey ::

................................................................................................... Daisypath Anniversary tickers ...................................................................................................

19 November 2011

:: 2 bulan sudah ::

Sudah 2  bulan wa dan Mr. Mine aka Mr. tunang bertunang. tak sangka, cepat betul masa berlalu. sepanjang 2 bulan ni, banyak yang wa belajar tentang Mr. tunang wa tu, tentang apa yang dia suka, apa yang dia tak suka, apa yang dia nak, apa yang dia tak nak, macamana dia marah, macamana dia merajuk marah. betullah apa yang orang cakap, masa bertunang ni la kita akan dapat kenal dia. bersama dia, buatkan wa belajar untuk jadi lebih baik, sempurna dimata dia. 

Sekarang wa lebih banyak memikirkan keluarga, keluarga wa dan keluarga dia. hubungan kami atas restu kedua keluarga. memang kami ada selisih faham, tapi kami akan cepat selesaikannya sebab kami tak nak masalah kami tu akan menjejaskan hubungan kami dan kepercayaan kedua keluarga. 
Semakin wa mengenali Mr. tunang, semakin wa dapat keserasian antara kami. semakin wa dapat rasakan yang dialah lelaki yang wa cari selama ini, kerana dia ada ciri yang wa nak. 


Terima kasih Mr. mine aka Mr. tunang sebab masih bersama saya dan bersabar dengan kerenah saya selama 2 bulan ni...saya sayang awak sangat2 tau...

No comments:

Post a Comment

:: Kami menunggu komen anda ::