Pages

:: Our Journey ::

................................................................................................... Daisypath Anniversary tickers ...................................................................................................

05 February 2012

:: Merajuk ::

:: Merajuk dengan sayang saya ::

Biasalah bila bercinta ni mesti ada sesi merajuk- merajuk ni. tapi biasanya mesti merajuk manja je. sama la dengan kami berdua ni, merajuk manja- manja jer. 
2 minggu wa tak jumpa dia, maklumlah wa bercuti panjang di kampung, sambil menguruskan hal perkahwinan kami, rindu sangat- sangat, tu yang bila tak dapat jumpa terus nak merajuk. tapi, jap je boleh merajuk dengan sayang saya tu, sebab dia pandai pujuk, pandai cakap sampai saya boleh senyum semula bila dengan dia. sesungguhnya saya sayang sangat kat dia, hanya Tuhan je yang tahu. 

Bila dalam tempoh bertunang ni, tak boleh nak ikut hati sangat, tak boleh nak merajuk sangat tak tentu pasal. orang- orang tua selalu cakap, bertunang ni banyak dugaannya, jadi hati kena kuat.bila dah bertunang ni, wa mengaku apa yang orang- orang tua tu cakap betul sebab hal yang kecik pun boleh buatkan kami gaduh, boleh buatkan kami berselisih faham. yang penting sekarang ni, adalah hati yang kuat dan kepercayaan dalam mengekalkan hubungan yang baru nak terbina ni.

:: p/s saya sayang awak sangat- sangat. tak sabar nak mulakan hidup berdua dengan awak untuk seumur hidup saya ::

No comments:

Post a Comment

:: Kami menunggu komen anda ::