Pages

:: Our Journey ::

................................................................................................... Daisypath Anniversary tickers ...................................................................................................

30 December 2011

:: Hari besar kami ::

:: Bakal tiba ::

Masanya akan tiba tak lama lagi ops, ye je tak lama lagi. segalanya tidak disangka- sangka, lain daripada jangkaan kami, jauh dari perancangan kami. tapi, kami bersyukur, segalanya dipermudahkan oleh-Nya. kami tak sangka yang jodoh kami untuk bersama secepat ini. 

Kalau ditanya, bagaimana semua ini terjadi. jawapan wa, wa pun tak tahu, wa cuma ikut apa yang telah Allah aturkan. sekarang wa percaya yang Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk kita, kita tak boleh persoalkan semua tu. sesungguhnya wa betul- betul bersyukur sekarang ni, sebab apa yang terjadi sekarang ini adalah perkara yang paling bermakna dan terbaik dalam hidup wa. wa pernah sesuatu, seseorang, tetapi Allah gantikan dengan perkara lain dan orang lain yang lebih elok, jauh lebih elok untuk seumur hidup wa. 

4 bulan tu singkat bagi kami, wa dan Mr Mine aka En Tunang untuk menguruskan semua berhubung dengan majlis perkahwinan kami nanti. tetapi kami percaya yang keluarga sentiasa ada disamping kami untuk membantu kami. buat masa sekarang, wa baru selesai menempah butik pengantin untuk uruskan majlis kami nanti. tak sangka wa ada wedding planner.

:: Semoga jodoh kami berkekalan hingga ke akhir hayat ::

No comments:

Post a Comment

:: Kami menunggu komen anda ::